מה שמענין אותנו עכשיו

לשמוע

  

לשמוע

EVEN THE RICH - ברוק סיפרין ואלישיה סקידמור –וויליאמס היו שתי נערות  VALET בסוכנות יח"צ יוקרתית בלוס אנג'לס ועבדו כמעט בכל מסיבת סלבס אפשרית. את הכימיה ביניהן החלפת השנינויות המהירה והידע הכמעט מביך בחייהם של מפורסמים הן תרגמו לפודקאסט הכי לוהט של הרגע "רק העשירים".כל שבוע הן צוללות לסיפור חייהן של כמה מהדמויות הכי מעניינות בהוליווד. סיפור חייהן של אליזבת טיילור, של פגי הרסט, מריה קארי ואחרות נפרש בפני המאזינה כמו אופרת סבון משובחת במיוחד. הן מנתחות את עלייתן ונפילתן של שושלות מודרניות כמו משפחת מרדוק ומשפחת גוצ'י ודואגות להגיב במהירות בפרקי ספיישל על ענייני השעה (מה באמת קורה בין קים לקניה?). בקיצור, אתן תתמכרו ואז תחזרו לעוד

 

באפל https://podcasts.apple.com/us/podcast/even-the-rich/id1500477470

בספוטיפיי https://open.spotify.com/show/4s7P4Az3ozWGs86hf9K20r

 

 

לצפות

 

"יורשים" (הוט, סלקום, יס)

 

משבר קל נרשם בתחילת שנה שעברה כשהתברר שצילומי העונה השלישית של "יורשים" נדחקים הצידה בשל מגפה עולמית ומועד השידור יידחה בשנה. בהתאם, כשהושלמו הצילומים (ללא התייחסות לקורונה בתסריט) נשמעה אנחת רווחה כללית ברחבי הפיד והחל מירוץ החימוש לגיוס צופים חדשים. הסדרה של ג'סי אמסטרונג על משפחת רוי האמריקאית (שמרפרפת בלי בושה למשפחת מרדוק האוסטרלית) הוכתרה כבר כיצירת מופת על זמנית. מאבקי השליטה של המשפחה בחברת הענק וויסטאר הם מנוע עלילתי עוצמתי, אבל התככים הפנים-משפחתיים, רגעי השבר והמצוקה של אנשים שאמור להיות להם הכל – הם הזהב הטלוויזיוני האמיתי. כל סצנה, כל פריט לבוש, כל מטוס פרטי שממריא דרך דמעה שקופה – הוא אמירה מהדהדת על המצב האנושי. לא פלא שכל פרק מעורר אינספור דיונים ברשת והעונה השלישית, כמו קודמותיה, אכן קצרה מדי.

 

לחגוג
 
הקורונה השאירה אותו עם הרבה דברים טובים. אנחנו מגדלות עציצים לתפארת. אנחנו מעולות בלחם מחמצת. אנחנו משקיעות בבית שלנו פי אלף ומצמצמות שעות במשרד, כי למי יש כוח לעמוד בפקקים. ובעיקר – אנחנו מתנהלות בנוח. הכי נוח שאפשר.
לקראת מסיבות סוף השנה האזרחית החלטנו לקחת את הנוחות שלנו שלב קדימה ולהתחיל את 2022 ברגל ימין. במקום עקבי סיכה מכאיבים אנחנו מתכננות להגיע לנשף (או למסעדה) בשמלה מנצנצת וסניקרס מגניבים שימשיכו איתנו לשנה הבאה והלאה. ובואי, עם יד על הפייטים, איך יהיה לך יותר כיף לרקוד?
 
 
 
ללמוד

   

רונית כפיר, אשת תקשורת, מעצבת, ייזמת ובעלת המותג #נעיםמאד היא הגורו שלנו לתקשורת אסרטיבית והתנהלות עסקית נכונה. בעמודי הסושיאל שלה היא מלמדת איך לשנות את השיח סביב כסף והתנהלות עסקית. היא מפרקת במומחיות את סוגיית "לא נעים לי" שמובילה (בעיקר) נשים להתפשר על המחיר שלהן ועל הגבולות שהן מציבות בזמן התקשרות עסקית ומלמדת איך לעמוד על שלנו בלי להתנצל. לרונית יש סדרת סרטונים חינמית ששווה להתעמק בה, במיוחד אם את בעלת עסק עצמאי ויש גם קורס מקיף של 7 שבועות שכולל זום וליווי אינטימי. הנה שיעור מהיר באיך להציב גבולות מול לקוחות:

 

 

  

לבהות

   

לפעמים אנחנו מרגישות מוצפות מדי. לפעמים פשוט מתחשק לנו לבהות. ולפעמים בא לנו קצת כיף בפיד. טנקה טאטסויה (Tanaka Tatsuya) הוא הפסקת הפיד המנטלית האהובה עלינו כרגע. הוא אמן מיניטורות יליד יפן שכבר יותר מעשור (!) מעצב ומצלם מיניאטורות וחולק את הפאשן שלו עם מיליוני עוקביו באינסטגרם, בטוויטר וביוטיוב. טנקה מקפיד לשלב אביזרים יום יומיים בכל יצירה שלו (מסכו"ם חד פעמי ועד עלי כרוב) וללחוץ חזק על כפתור הוואו. אפילו שיתופי הפעולה המסחריים והמובחרים שלו מצליחים לעלות חיוך. לפעמים, זה כל מה שצריך.